התאבדות
דיון מתוך פורום הפרעה טורדנית-כפייתית, אובססיבית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש מחשבות שחוזרות על עצמם כל הזמן לבלוע הרבה כדורים ואחרי כן לפנות לעזרה לא רוצה למות חס ושלום איך להתמודד אתם? איך לאפס אותם?
היי יוסף, אני זקוקה לעוד מידע כדי לענות על השאלה הזו ספציפית לגביך. אם מדובר במחשבה על פגיעה עצמית של ממש, עם כוונה אמיתית לבצע ניסיון אבדני, אנא פנה לגורמים המטפלים בך. אם מדובר במחשבה טורדנית (אובססיבית), שאתה יודע כי אין כוונות של ממש מאחוריה (אלא רק פחד לא רציונלי שמא לא תשלוט בעצמך), יש להתייחס אליה בהתאם- כאל מחשבה טורדנית, לא להתרגש ממנה ולא לנסות להימנע מניסיון הפגיעה העצמית בכל מחיר. כמובן, אם השאלה אינה קשורה לטורדנות, הפורום הזה הוא כנראה לא הכתובת. בברכה, שרון לויט, MSc פסיכותרפיסטית קוגניטיבית- התנהגותית קליניקה: טיפול באובססיות, חרדות, דיכאון וכעסים כספרי 24, חיפה www.cbthaifa.com