בדוק שיש לי סכיזופרניה
דיון מתוך פורום הפרעה טורדנית-כפייתית, אובססיבית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שרון אני כבר לא יודעת מה לעשות בדוק שיש לי סכיזופרניה איזה מחשבות רדיפה שרודפים אחריי מהשבכ מהמוסד שדרך בפייס שלי הם יודעים את המיקום שלי..אין מחשבות רדיפה מטורפות ,קולות מה אני עושה מפחדת ללכת אפילו לפסיכאטר שישמע את המחשבות האלה
היי מורי, אני מבינה שאת מנסה לקבל אישור שאין לך סכיזופרניה, בכל דרך אפשרית. תפקידו של הפורום הזה הוא לא לתת לך אישורים, ולכן אני לא יכולה לספק לך את מבוקשך. ממליצה בחום ללכת לטפל בעצמך, ולהפסיק לבקש אישורים מכל אחד כהמלצה טיפולית ראשונית וחשובה ביותר. מדובר בהתמכרות מזיקה שרק מנציחה את הבעיה. בברכה, שרון לויט פסיכותרפיה קוגניטיבית התנהגותית טיפול באובססיות, חרדות, דיכאון וכעסים כספרי 29, חיפה www.cbthaifa.com לקביעת תורים: 052-6794975