הזיות, פחדים, מחשבות, קולות

דיון מתוך פורום  הפרעה טורדנית-כפייתית, אובססיבית

02/08/2017 | 22:16 | מאת: מורי

היי שרון מה שלומך ? כרגיל שאין לי למי לפנות והתייעץ אני מגיעה אלייך כי אין כמוך.. שוב פעם מהיום בצהריים על הפנים בעבודה הזיה שהאצבע שלי זה בול.. משהו הזוי ביותר כל היום קולות ומחשבות חוסר איזון בתוך המוח באתי לבית כרגיל המשיך ניסיתי להתנהל כרגיל בעלי דיבר בקול רם שהייתי בשירותים וחשבתי על משהו שוב התחילו הפחדים פתאום קולות מתקלחת ופתאום מדמיינת שמישהו נכנס עם רובה טורק את הדלת ובא לכיווני פתאם קולות שמדברים וקוראים לי פתאום מחשבות שאנשים מעלים לפייס דברים ועושים לי דווקא ועוד ועוד פשוט לא יודעת מה לעשות קראצ'י פה על מישהו ששתה כדור 60 מג מהקבוצה שאני לוקחת וקיבל התקף פסיכוטי עכשיו כני מפחדת לקחת את הכדורים

לקריאה נוספת והעמקה

היי מורי, קודם כל, ממליצה שלא לקרוא באינטרנט, גם זה סוג של טקס וזה נותן "רעיונות". מלבד זאת, ידוע שזה בא אצלך בתקופות. חכי כמה ימים וזה יחלוף מעצמו. בינתיים תשתדלי לא להתייחס. בברכה, שרון לויט פסיכותרפיה קוגניטיבית התנהגותית טיפול באובססיות, חרדות, דיכאון וכעסים כספרי 29, חיפה www.cbthaifa.com לקביעת תורים: 052-6794975

03/08/2017 | 08:13 | מאת: מורי

היי יקירה, אני משתדלת מאוד לא להתייחס אבל יש לי כמו מועקה הנה היום בבוקר אני מארגנת את הילדה לגן נכנסה לי מחשבה שישי קול שאומר שהיא רוצה לפגוע בי ולכן אני יפגע בה. יצאתי מהבית ראיתי את השכן עלה לי שהוא נחש ורוצה לפגוע בי. יש לי אירוע היום נכנסה לי מחשבה שכולם רוצים לפגוע בי באולם ואני מפחדת ללכת. אחותי מתחתנת החודש ואני מפחדת שהמחשבות האלה ישפיעו עליי לרעה את האמת שקצת הייתה לי בעיה עם הכדורים היה יום ששכחתי וגם הסדר שלהם בוקר וערב הכל התבלבל לי

03/08/2017 | 17:03 | מאת: מורי

המה עוד פעם הקולות בתוך הראש צועקים את השם שלי כולי רועדת

מנהל פורום הפרעה טורדנית-כפייתית, אובססיבית