צריכה עזרה מקצועית כדי לדעת אם אני משתגעת

דיון מתוך פורום  פסיכותרפיה

24/09/2017 | 20:05 | מאת: צריכהעזרה

היי, אני בת 24 מאובחנת עם כאב כרוני crps כ7 שנים, שבעקבותיו נשארתי הרבה בבית ועברתי 3 שיקומים. מאובחנת עם מיגרנות מורכבות שאחת גרמה לצד שמאל של הגוף להרדם פעם אחת. שמתי לב שאם וילון יעוף לידי או שאראה משהו זז מול, נגיד מנורה תלויה שקצת תתנדנד או ריחן שתלוי על המראה של הרכב, זה גורם לי להשתגע. אני חייבת שזה יפסיק לזוז או שלא אראה את זה. אני מרגישה ממש משוגעת מזה ולא יודעת איך להפסיק עם זה, לפעמים זה גם כמו פלאשבק לדברים שזזים ומוציאים אותי מהאיזון, או פלשבק לפעמים שהייתי במיון והצינור של העירוי היה זז. האם אני באמת משתגעת וצריכה מוסד?

לקריאה נוספת והעמקה

היי לך יכול להיות שהתגובות שאת מתארת קשורות למשהו גופני או גם סוג של תופעות פוסט טראמותיות כתוצאה ממה שעברת שנשמע מאד לא פשוט אני מבינה את הפחד משגעון אבל איכשהו זה לא מרגיש לי שאת משוגעת, כן מרגישה שכדאי מאד לגשת לטיפול רגשי לעבד את מה שעברת ולתת שם והבנה גם לתופעות שאחרי ההתמודדות הפיזית, שהן קשות הרבה פעמים לא פחות מתקופות השיקום עצמן. ליאת

27/09/2017 | 19:36 | מאת: בת24

היי ליאת תודה על התגובה המהירה. את חושבת שפסיכולוגית זה הפתרון? בנוסף, אני גם פחות אוכלת וקשה לי להיות הרבה זמן במצבים חברתיים..

מנהל פורום פסיכותרפיה