האם רק בקליניקה אני קיימת????

דיון מתוך פורום  פסיכותרפיה

05/05/2017 | 08:50 | מאת: ש

ליאת שלום. יצאתי ממנה מפורקת והיא ליוותה אותי במבטה. ואחר כך אף מילה. דממת אלחוט.סמס. כלום. רציתי לשאול האם רק היא ככה? האם זאת מדיניות של חוסר תגובה, ורק אם אני אגיב אזכה ליחס? האם רק כשאני מולה אז היא רואה אותי? לא מצליחה להבין!

לקריאה נוספת והעמקה
07/05/2017 | 21:51 | מאת: מיכ...

היי ש. מכירה את ההרגשה הזו...לא פעם יצאתי מפגישה מפורקת וכלום...עד לפגישה או רק אם כתבתי ס.מ.ס אז הייתה תגובה..פסיכולוג לא יוזם שיחה אחרי פגישה ולא בגלל שאנחנו לא חשובות אלא נראה לי שלפגישה יש אפקט יותר גדול משיחה טלפונית ועדיף שהדברים ישקעו ויתאזנו קצת לבד ולתת זמן חשיבה אולי???? ואפילו קצת לתת לנו עצמאות ולא תלות שרק היא יכולה להציל...ושאת יכולה להיות עם הדברים והיא סומכת עלייך אולי? לא יודעת אבל כל כך מבינה את ההרגשה שהיא איתך רק בפגישות...אני חושבת שכדאי שתדברי איתה ותבררי האם חשבה עלייך בזמן הזה? אני בטוחה שכן, לי היא תמיד אומרת בפגישה אחרי פגישה קשה שחשבה עליי, על הדברים ושואלת איך אני בפגישה עצמה...לפני הרבה זמן כשלא יכולתי לסבול שהיא לא איתי בין הפגישות קבלתי חפץ מעבר ממנה, אולי כדאי לחשוב גם על זה, שהיא קיימת והיא איתך גם כשלא ממש ממשיכה פיזית עוד שיחה או פגישה...לי זה עזר. בהצלחה.

היי ש אני יכולה להבין או לנסות להבין למה את מתכוונת. זה בהחלט עניין של גישה לעיתים. יש מי שתסמס לך ותשאל ויש מי שלא תעשה זאת אלא תחכה לפגישה. זה לא בהכרח משום שאינה רואה אותך כפי שכתבת אלא באמת גישה פסיכולוגית שונה לטיפול ולמטופל. ליאת

מנהל פורום פסיכותרפיה