קרהון עוויתות בבטן?
דיון מתוך פורום קרוהן וקוליטיס
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי עוויתות מעיים לעיתים חמורות עברתי ברורים קולןנסקופיה גסטרוסקופיה. תקינים. ירדתי 12 קילו בשנה לפני שנתיים. עכשיו יציב נורמלי. בעבר 15 שנה פוליפ מעי גס. היו לי כל חודשים התקפי עוויתות ממש קשים. לקחתי לוסק וזה עזר אחרי כל מיני תרופות שהחמירו כמו קולוטל ועוד. דווקא לוסק לפני השינה עוזר. יציאות תקינות כל בוקר. עם הזמן ניסיתי פפברין וזה עוזר. הגסטרו אמר שזה עודף פפסיקה במעי הדק. שאלתי היא נותר לי ברור mri למעי הדק. האם לאחר סיטי ללא חומר ניגוד בטן תקין יש חשיבות לmri למעי דק. האם יש סיכוי לבעיה ממאירה שלא נראתה בסיטי? או רק משהו מינורי דלקתי?
אני מציע להפנות את שאלתך לפורום גסטרו כללי