התפשלות מעי בג'ג'נום
דיון מתוך פורום קרוהן וקוליטיס
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני חולה במחלה אוטואימונית בכצ'ט בעקבות כאבי בטן עזים בוצע קולונוסקופיה הודגם מספר אפטות באליאום הסופי ובביופסיה נצפתה דלקת קלה עם קשריות לימפה לאחר מכן בוצע cte ואובחן התפשלות בג'ג'נום האם זה קשור אחד לשני ?? האם אופייני לקרוהן?? עזרו לי בבקשה אני מאוד סובל ומבולבל
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב התפשלות מעי לרוב מתרחשת על רקע ממצא כלשהוא בדופן המעי אשר מהווה הטריגר להיווצרות ההתפשלות. התפשלות במחלת קרוהן היא לא דבר שכיח אך עלול לקרות ויכול להיות על רקע הדלקת בדופן המעי. בכל אופן הממצא דורש בירור לסיבת ההתפשלות. רפואה שלמה ד״ר שניר