מיקוד ותיקון

דיון מתוך פורום  קרטוקונוס

30/11/2011 | 12:19 | מאת: לי

איזה משקפיים מתקנים פזילה אקומודטיבית, ממקדים מבט בשני האישונים בכל הכיוונים ומתקנים קוצר ראיה? איזה עדשות משקפיים שקופות מגינות מהשמש מקרינה ומסינוור במידה כלשהי? תודה

לקריאה נוספת והעמקה

לי שלום, על פי בדיקת העיניים והראייה כולל באישונים רחבים מתקבלים הנתונים האופטיים שלך ולפיהם יחד עם פריזמה (בה יש צורך, לא תמיד) ניתן לתקן את הראייה. עדשות פולורואיד מגנות מקרינה ומסינוור. בברכה, ד"ר עמי הירש

05/12/2011 | 09:35 | מאת: לי

איזה משקפיים מתקנים פזילה אקומודטיבית משתנה וממקדים מבט בשני האישונים בכל הכיוונים? היה לי דימום מאסיבי והייתה לי פזילה שתוקנה בשנת 89. נספג לי שם משהו ויש אשליה שיש לי פזילה למטה ולפעמים החוצה, אבל זאת לא פזילה, זאת נטיה לפזילה.אני לא יודעת אם פזילה אקומודטיבית זאת ההגדרה הנכונה או שזה רק נראה ככה. אני לא יודעת מה ההגדרה של המצב הזה. כשעושים לי בדיקת ראיה שמים לי טיפות ישר בהתחלה ואז האישונים שלי כל הזמן רחבים ואז זה כאילו שאני כל הזמן לא ממקדת את המבט בעין שמאל שיש לה שני מצבים. היה לי דימום מאסיבי בעין ובגללו יש לי נטיה לפזילה בעין שמאל אבל זה לא קבוע ומתי שמרחיבים לי את האישונים זה כן קבוע וזה לא נכון. זאת לא פזילה כי השרירים מתוקנים. זה לא משקף את מה שקורה לי בגלגלי העיניים בכל הכיוונים וזה יכול לעשות טעות. חוץ מזה, למי אני הולכת בשביל לעשות בדיקה כזאת?איך אני מסבירה לחברה שלי שרואה אצלי פזילה שזאת לא פזילה? אמרו לי פעם שזה לא מורגש וזה רק יותר מודגש בראי כשאני מסתכלת, ויש כאלה שכן רואים את זה, אז סימן שזה כן מורגש. האם בדיקה באישונים מורחבים תפתור לי את בעית המיקוד מקרוב? הבעיה בהרחבת האישונים היא שהיא לא מאפשרת לי להדגים את ההתמקדות בכל עין לחוד ומשתקת את גלגלי העיניים ולא מאפשרת להדגים את הנטיה לפזילה בעין שלא נפגעה כשאני ממקדת מבט בעין שעברה דימום מאסיבי. כשאין לי הרחבה של האישונים אני לא יודעת להחליט באיזו עין להתמקד.איזה חלק של העין הוא גם של המח? אני צריכה רופא /ה עיניים מומחה שיבין אותי וידע איזה עדשות משקפיים לתת לי. הייתי כבר אצל רופאי עיניים שידעו רק חלקית לעזור לי ורק עם הראיה ורק עם קוצר ראיה, ולא תיקנו לי את השאר. מה לעשות? אני רואה את הבעיה בראי יותר מודגש ואני מאבדת בכל בוקר את הביטחון העצמי שלי ואת האהבה העצמית שלי.

11/12/2011 | 12:35 | מאת: לי

אם אני מסתכלת מלמטה כלפי מעלה אפילו קצת, וזה קורה כשאני יותר נמוכה או במיקום יותר נמוך ממי שאני מדברת איתו, אז ממש העין שאני לא מסתמקדת בה הולכת החוצה.אני צריכה מסגרת מתאימה ועדשות מתאימות, גם אם אני מסתכלת בעין ימין שאתה חשבתי שתמיד יש לי ראיה דו עינית.

12/12/2011 | 10:55 | מאת: לי

נטיה לפזילה הצידה החוצה במבט כלפי מעלה בתיקון אופטי? יש לי גובה ממוצע ויש לי חברה גבוהה, וגם אבא שלי יותר גבוה ממני וגם אם אני במיקוןם יותר נמוך וצריכה להרים את המבט רואים את זה בצורה שמתחלפת בין העיניים בכל מקרה.

15/12/2011 | 09:17 | מאת: לי

אפשר לעשות משקפי ראיה שקופים עם עדשות פולורואיד? זה לא מכהה?

15/12/2011 | 14:18 | מאת: לי

יש עדשות שמגנות איכשהו מהשמש ונשארות שקופות? זה ממש מפריע לי שהן כהות וממש חשוב לי שיהיה מיקוד שיתקן את הנטיה לפזילה סמויה כי אני לא מצליחה להסביר לאנשים שזאת לא פזילה באופן שיאמינו לי ואני נשברת כל פעם מחדש.ובאמת שזאת לא פזילה.אני לא יודעת אצל מי להבדק ואצל מי לעשות משקפיים.

מנהלי פורום קרטוקונוס