מחשבות על המשקל בת 17

דיון מתוך פורום  הפרעות אכילה ואכילה רגשית

17/11/2018 | 23:01 | מאת: שי

שלום לאחרונה התחלתי לתהות לגבי המשקל שלי.. מאז ומתמיד הייתי ילדה נורא נורא רזה תמיד הייתי שומעת יציאות כמו "איזו רזה את כמו שלד" "תשמיני קצת" ותמיד אכלתי כל מה שבא לי, המון שוקולדים ביום ודברים מתוקים ובכלל, כל מה שבא לי מבלי לדאוג מבלי לעשות פעילות ספורטיבית מסוימת. ואף פעם לא השמנתי בכלל. הגובה שלי הוא 1.61 והמשקל הכי גבוה שהגעתי אליו אי פעם היה 53 חשוב לי לציין שהמשפחה שלי בכלל לא כמוני וכולם מלאים או משמינים הרבה כשאוכלים הרבה. אני היחידה שכזו במשפחה.. ולאחרונה התחלתי לפחד לגבי זה ולפתח סוג של הפרעת אכילה והמעטטתי באוכל שלי בגלל שאלות שלא מצאתי אליהן תשובות איך זה שאני רזה ולא משמינה, הרי זה לא מגנים כי המשפחה שלי לא כמוני האם כל מה שאכלתי יתפרץ בגיל גדול ואשמין בבום האם בגלל גיל ההתבגרות אני פתאום אהיה שמנה ? השאלות האלו גרמו לי לפחד על המשקל שלי ולאכול פחות וכרגע אני שוקלת 46 אני יודעת שזה לא בסדר אבל הפחד פשוט משתלט עליי האם כן יש תשובות לשאול האלו שאני שואלת את עצמי? חייבת עזרה תודה רבה מראש

לקריאה נוספת והעמקה

שלום לך שי. מחשבות בלתי פוסקות על השמנה ופחד להשמין הם סמפטומים של הפרעת אכילה. אני ממליצה לך לפנות לייעוץ בעניין כי כבר עכשיו את במשקל מאד נמוך והמצב מסכן ממשית את בריאותך. אם את מתקשה למצוא טיפול מתאים פני אלי בפרטי ואפנה אותך.

29/11/2018 | 19:41 | מאת: שי

היי, חזרתי להתייעץ לגבי משהו תמיד הייתי יחסית חלשה וחסרת ויטמינים אבל לאחרונה אני מרגישה כמו קפיצות בשרירים ביידים וברגליים, הידיים קצת רועדות ויש לי חולשה( קפיצות שבעבר הרגשתי אבל לא בתדירות כמו היום) זה יכול להיות קשור לתת תזונה ותת המשקל שלי? חשוב לי לציין שבבדיקם דם האחרונה שלי היה לי גם קצת מחסור בוויטמין די.

זאת שאלה להפנות לרופא המשפחה שלך.ועדיף לא לדחות.

מנהלי פורום הפרעות אכילה ואכילה רגשית