היי גילי

דיון מתוך פורום  הפרעות אכילה ואכילה רגשית

27/07/2012 | 15:49 | מאת: אני

אני גבר. ואני רוצה לספר לך משהו. כשאני עצוב אני אוכל המון המון. בכלל בלי שליטה. וזה קורה לעיתים קרובות, גם העצב וגם האכילה בלי שליטה. לא רואים את זה עלי, כי אני כדורגלן מקצועי, ומיתאמן כל יום. אבל באיזה מקום זה מפריע לי. זה נקרא אכילה רגשית?. זה בעיה?. אני מרגיש קצת מבוכה לכתוב על זה, כי זה בעיקר עניין של בנות. ואני טיפוס גברי, ושחקן די ידוע. מה דעתך?.

לקריאה נוספת והעמקה

שלום לך. זו בהחלט אכילה רגשית. ישנם הרבה גברים הסובלים מאכילה רגשית ותוכל לראות כמה פניות של גברים מהימים האחרונים. האם תרצה לפנות לטיפול?

08/08/2012 | 16:32 | מאת: CBTIsrael

היי אני, נכון להיום, טיפול קוגניטיבי התנהגותי (CBT) הוא השיטה הנחקרת והיעילה ביותר לטיפול בבעלי הפרעת אכילה כפייתית. בשיטת CBT, מלמדים את הסובלים מ-Binge Eating כיצד לשוב ולאכול נכון, וכן כיצד לזהות ולשנות את המחשבות והאמונות מכשילות הקשורות למזון, למשקל ולצורת הגוף, וכן את ההתנהגות במקרים אלו. המחקרים מראים כי בעלי הפרעת אכילה כפייתית שטופלו באמצעות CBT, מצליחים להשיל חלק ממשקלם במסגרת תהליך הטיפול בזכות המעבר לאכילה בריאה ונכונה יותר, ופתירת הדפוס הגורם להפרעה, וכן לשמור על המצב החדש לאורך זמן רב יותר משיטות אחרות. בהצלחה! צוות מכון CBT

מנהלי פורום הפרעות אכילה ואכילה רגשית