מיוקרדיטיס והפרעות קצב

דיון מתוך פורום  קרדיולוגיה - מבוגרים

12/09/2020 | 20:52 | מאת: לי

שלום, אני בת 30 ללא מחלות ללב, לפני שנה אחרי תקופה מסוימת של קוצר נשימה פלפיטציות וכאבים בחזה, הגיע אירוע של כאב חזק ולופת שהקרין גם לידיים, הלכתי לבית חולים, מצאו טרופונין גבוה 0.048, כך אמרו, וחשבו שאני עוברת התקף לב, אישפזו אותי ובהמשך הסתבר באמאראיי שזה מיוקרדיטיס, מאז לא הפסיק הקצב לב הגבוה, כאבים בחזה, סחרחורןת, חולשה, התעלפויות, קצב במנוחה 160, יכול להיגרם בעת מנוחה לגמרי, בעת מאמץ קטן כמו התלבשות, אפילו כשאני מתמתחת במיטה למשל, פתאום דוהר, ברגע שקופץ הקצב לוקח זמן עד שחוזר חזרה לקצב הבסיסי שהוא בערך 80, לפעמיפ זה מגיע עד לשלושים דקות, הולטר הראה סינוס טכיקרדיה משך רוב שעות היום, לפני שנה באשפוז טכיקרדיה היתה גם בלילה, בהולטר האחרון בלילה לא היתה טכיקרדיה, בדיקת קטכולמינים תקינה, אקו תקין, מה קורה לקוצב הראשי של ליבי שמחליט לעבוד כל כך חזק? הזעות לילה חריפות ללא קשר לטמפרטורה ועונה, התעוררות בבוקר עם פקיחת עיניים מרגישה את הלב דוהר חזק, אשמח לכל כיון חשיבה, תודה

לקריאה נוספת והעמקה

ברור שקשה לענות כאן מה הסיבה לטקיקרדיה. למרות אקו תקין אם היה ספור של מיוקרדיטיס יש לבחון את תפקוד הלב באמצעים נוספים כמו MRI ואז לחזור ליעוץ של קרדיולוג.

20/09/2020 | 06:14 | מאת: לי

נכון דוקטור וגם אני חושבת כמוך שצריך לבצע mri אבל רופאים לא מסכימים שוללים על הסף ואומרים שלא מבצעים שוב mri לאחר מחלה בכדי לראות החלמה.

מנהל פורום קרדיולוגיה - מבוגרים