אי ספיקת לב מטריאלעת ועוד אי ספיקת לב

דיון מתוך פורום  קרדיולוגיה - מבוגרים

25/02/2019 | 23:41 | מאת: דנה

בת 45 חשד לpfo וסובלת מיל"ד שלא מאוזן (הכדורים ששתיתי זמן רב גורמים לי לתגובה אלרגית ונכון לעכשיו עדיין לא מצאתי כדור שלא משתן ועוזר לי) . לפני שנה עשיתי אקו יצא תקין החודש עשיתי ויצא 2 סוגים של אי ספיקה מטריאלית ועוד סוג שניהם ברמה קטנה ביותר!!! ממצא נוסף מים בריאות!! האם זה קשור? ומה עליי לעשות הרופאה לא שלחה אותי לאף רופא לייעוץ היא נתנה אנטיביוטיקה קישרה את זה לדלקת ריאות שהייתה לי לפני 10 חודשים ואמרה שהיא לא שומעת את המים אולי זה הסתדר מעצמו. לציין כי יש לי ציסטה בפריקארד שגדלה לפי סיטי חזה ואמרו לי שהיא לא דורשת מעקב אולי זה הציסטה ולא מים בריאות??? תודה

לקריאה נוספת והעמקה

מים בריאות לא ניתן לראות בבדיקת אקו . נקודה ! גם אין שני סוגי אי ספיקה מיטרלית

27/02/2019 | 19:05 | מאת: דנה

דר שלום, ראשית התכוונתי לשני סוגי אי ספיקה אחת מיטריאלית קלה ביותר וסוג אחר של אי ספיקה שאיני זוכרת את שמו. באק הרופא כתב תפליט פלאורלי כנראה מה זה? לא בריאות או אולי זה הציסטה בפריקרד שראו בסיטי?

ה CT בדיקה מדויקת ורואים בה בדיוק מה שיש . באקו ישנם לפעמים ממצאים שטיבם לא ברור. תפליט פלוירלי זה הצטברות נוזל בחלל הפלוירה - החלל שעוטף את הריאה.

28/02/2019 | 14:21 | מאת: דנה

סליחה דר, האם זה יכול להיות אי ספיקת לב אם כתוב אי ספיקת לב קלה ביותר... האם זה יכול לגרום לתפליט הפלאורלי או אולי הבודק באקו טעה וזה הציסטה שפעם אמרו לי שיש בפריקארד(בסיטי לפני חצי שנה)??? תודה

אי ספיקה קלה של מסתם זה דלף קל של מסתם ואין לזה שום קשר לאי ספיקת לב שזה סימן קליני לתופעות שקורות בגלל תפקוד לא תקין של הלב. זה לא גורם לתפליט ולא קשור לציסטה בפריקרד.

מנהל פורום קרדיולוגיה - מבוגרים