כאבים קשים ברגל לאחר ניתוח שרוול
דיון מתוך פורום שרוול קיבה וניתוחים בריאטריים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בן 51,,עברתי ניתוח לקיצור קיבה לפני 3 שבועות. הורדתי 11 ק"ג מאז הניתוח. משקל לפני הניתוח היה 147 ק"ג. שבוע לאחר הניתוח, הרגשתי טוב ועשיתי הליכות על חוף הים - 4 ק"מ במשך 4 פעמים בשבוע. בדיוק אחרי שבועיים מהניתוח, התחילו לי כאבים בגב תחתון צד שמאל עם הקרנה לאורך כל הרגל. הכאב נודד פעם באזור הקרסול, פעם באמצע הרגל. פניתי למיון ועשו לי בדיקות דם ששללו המצאות של קריש דם. המליצו על מנוחה ומשככי כאבים. למרות זאת, מצב הכאבים לא השתפר כלל. מה יכולה להיות סיבת הכאבים ומה עליי לעשות ע"מ להקל עליהם?
שלום.. זה נשמע כבעיית גב תחתון דיסק.. ראשית יש להיבדק ע"י הרופא שלך וממליץ על בדיקת אורטופד.