טנטון, סחרחורות, חוסר יציבות.

דיון מתוך פורום  סחרחורת וטינטון (רעשים באוזניים)

08/11/2018 | 20:17 | מאת: רוית

שלום דר'. אני בת 40. לאחר סינוסיטיס על רקע אלרגי שטופל באמצעות זריקת סטרואידים. לאחר הזריקה, מצב האלרגיה הוטב אך התחלתי לסבול מסחרחורות,לחץ באוזניים, חוסר יציבות. בבדיקת א.א.ג נראו נוזלים וניתן טיפול. ללא שיפור משמעותי. אתמול, לאחר התקף סחרחורת נוסף הופנתי למיון ושם נבדקתי ע'י א.א.ג שכבר לא ראה נוזלים ועשה טיפול לוורטיגו. בדיקת ניורולוג תקינה ולדעתו המקור הוא מהאוזניים. כאמור א.א.ג לא מצא דבר. מרגישה אוזניים סתומות,תחושת שיוט, בחילות, חוסר תאבון וחרדות. האם יכול להיות שזהו טריגר לזריקת הסטרואידים? כמו גם, סובלת מטנטון כרוני שהתגבר ביומיים האחרונים. אובדת עצות לחלוטין. מאדם שרץ ק"מ רבים בשבוע הפכתי להיות משהו אחר לחלוטין. אשמח להכוונה.

לקריאה נוספת והעמקה

שלום רב לא כתבת אם בצעת בדיקת שמיעה. אם השמיעה תקינה יש לעבור בדיקה ווסטיבולרית קלינית ע"י רופא אא"ג או נוירולוג המומחה לסחרחורת ולפי המלצתם המשך ברור לפי הצורך. חשוב גם בדיקות כלליות כמו בדיקות דם לויטמים B12 וחומצה פולית ותפקודי בלוטת התריס מעבר לבדיקות השגרתיות . לעיתים קרובות הסחרחורות גורמות לחרדות המחמירות את תלונות הסחרחורת עצמן כך שכדאי לברר ולטפל במקביל גם בתחום זה. בברכה ד"ר בן דוד

מנהל פורום סחרחורת וטינטון (רעשים באוזניים)