נגישות
נגישות

תחושת דופק פועם באוזן

דיון מתוך פורום  סחרחורת וטינטון (רעשים באוזניים)

05/10/2018 | 15:50 | מאת: אורי

שלום. גיל 40. עקב כאבי גב לקחתי כחודש הרבה נורופן ואקמול. לפני יומיים כשקמתי באמצע הלילה החלה תחושה של דופק פועם באוזן ימין. פום פום פום חזק בקצב של הדופק של הלב. לאורך רוב היום לא מרגיש את זה אבל בלילה הרגשתי את זה. כמו כן יש קצת תחושת צפצוף באזניים. 1. האם יכול להיות שבגלל הכדורים נגרם נזק לאוזן שגורם לדופק הזה? 2. מה כדאי לעשות כדי שהתופעה תחלוף ללא נזק ארוך טווח? 3. אם הגורם לכך הוא המשככי כאב האם יש משכך כאב שאפשר לקחת בלי שיגרום נזק לאוזן? תודה רבה

לקריאה נוספת והעמקה

שלום רב הצפצוף באוזן יכול להיות קשור לנוירופן שקיבלת. לכן מומלץ להמנע מתרופות מסוג נוגדות דלקת לא סטרואידליות כמו נוירופן. הדופק - זה רחש של זרימת דם . לכן מומלץ בדיקת לחץ דם ודופלר של עורקי הצוואר. וכן בדיקת אוזן ימין תחת מקרוסקופ לברר אם אין כלי דם שנראים דרך עור התוף. הכל יכול להיות הפיך. בברכה ד"ר בן דוד

מנהל פורום סחרחורת וטינטון (רעשים באוזניים)