כאבים חזקים בזרוע שמאל

דיון מתוך פורום  ראומטולוגיה

01/10/2017 | 01:40 | מאת: כאובה מאד

שלום דוקטור אני בת 30, אמא לשלשה ילדים ובהריון שבוע 13. אני סובלת מכאבים חזקים פנימיים ועמוקים מאד בזרוע שמאל שמקרינים חולשה עד כף היד ומתחילים בחיבור לכתף הכאבים מגיעים מדי פעם למשך חצי יום ועד יומיים אני לא מצליחה למצוא משהו משותף לזמנים בהם הכאב מגיע זוכרת את הכאבים האלו עוד בתור נערה, אז אמר לי הרופא כנראה מגיע הגשם בסופ"ש... (משו כמו רומטיזם?) עכשיו אני רואה שזה מגיע גם בלי קשר לגשם.... אף פעם לא נשברה לי היד באזור... ואני כותבת ועובדת עם יד ימין. האם זה יכול להיות קשור לתקופות עומס? לחץ? גוף ונפש? מה זה עוד יכול להיות? תודה רבה!!

לקריאה נוספת והעמקה

שלום, קשה להעריך תלונה זו ללא בדיקה גופנית. האם מופיע בתזוזה או רק במנוחה? האם ישנה חולשה בנוסף? מופיע יותר בלילה? בעיקר בזמן הריונות? ממליצה לבצע בדיקה גופנית מקיפה על מנת להעריך את הסיבה. ניתן גם להעזר בבדיקת US בהתאם לממצאים בבדיקה הגופנית. בהצלחה!

01/10/2017 | 18:18 | מאת: כאובה מאד

מופיע גם ביום וגם בלילה גם במנוחה וגם בתזוזה זה גורם לי לחולשה בהמשך היד וכמו נימול כזה, לא בכל הגוף.עיסויים חזקים נורא נורא מקלים מעט בחודשיים האחרונים בהריון זה קרה פעמיים , לא זוכרת אם קודם היה דווקא בהריון היה לי גם לפני שהתחתנתי...

מנהלי פורום ראומטולוגיה