HBV עקב עירוי דם האם זה ייתכן?
דיון מתוך פורום מחלות כבד - אבחון וטיפול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, לאחרונה גיליתי שאבא שלי חולה בHBV כרוני, לפני כ 5 שנים הוא קיבל עירוי דם ולדעתי אז הוא נדבק.ברצוני לשאול כמה שאלות- האם זו יכולה להיות הסיבה? איך זה בעצם קורה, העירוי היה עם הנגיף? האם זוהי רשלנות רפואית? האם יכול להיות שאמא שלי גם נדבקה מאחר ואף רופא לא הזהיר אותה שאסור לה לקיים יחסי מין לא מוגנים? האם גם זו רשלנות רפואית? תודה רבה. יעל
יעל היקרה מנות הדם נבדקות בקפידה לזיהוי נגיפים על מנת לזהות האם הדבקה נעשתה פני עשרות שנים או כעת יש צורך לבדוק האם היתה בדיקה המעידה על הנגיף לפני שנים לגבי אימך יש צורך לבדוק האם מחוסנת מה שמגן עליה או לחליפין אולי היא הנשאית וביך נדבק ממנה?