דימום ביציאות לאחר לידה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני כשבועיים וחצי לאחר לידה טבעית. מאז הלידה יש לי יציאות קשות ובשבוע האחרון הן מלוות בדימומים וכאב. האם מדובר בטחורים? או בעיה אחרת? מה עלי לעשות ולמי לגשת כדי להבדק?
ערב טוב פולה, לפי תיאורך יכולות לבוא בחשבון 2 אפשרויות: פיסורה וטחורים. את צריכה להיבדק ע"י פרוקטולוג. עד אז ממליץ על ריוך ציאות ע"י נורמלקס, פגלקס, שמן פאראפין, סיבים תזונתיים ושתיה מרובה. אמבטיות מים חמים יכולות לעזור עם כן.
תודה על התשובה המהירה אני מניקה - האם יש משהו ממה שציינת שאסור לי להשתמש בו? יש לי בבית בנפייבר (סיבים תזונתיים) - האם יש בעיה להשתמש באבקה בעת הנקה? תודה