טרומבוזה בישבן
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בן 26 ולפני כחודש התחילו כאבים בפי הטבעת ואז יצאה בליטה. ללא דימום. זה קורה מדי פעם ולאחר כמה ימים עובר. הפעם הכאבים חלפו שוב ללא דימום אבל נשארה הבליטה החיצונית. קבעתי תור אצל הפרוקטולוג והוא אמר שזה לא טחורים מכיוון שזה לא מדמם איבחן את זה כטרובוזה ונתן לי מישכה בשם אפולמיצין. כבר שבוע שאני משתשמש אך הבליטה נשארת. תוך כמה זמן זה צריך לעבור? יש עוד משהו שאני יכול לעשות? והאם המשכה אפקטיבית למקרה כזה?
שלום אור, ראשית, סליחה על העיכוב בתגובה - הייתי בחו"ל ללא אינטרנט. הבליטה שאתה מתאר היא ככל הנראה טחור חיצוני עם קריש דם בתוכו. זה מתאים גם לתיאור שלך שזה קרה גם בעבר. אפלומיצין לא עוזר לזה וככל הנראה הבליטה תישאר ולא תחלוף, אולי תיקטן קצת בגודלה. אני לא ננליץ להמשיך עם המשחה הזו.