גירוי בפי הטבעת
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דוק', אתמול עברתי ניתוח פיסורה לאחר 5 חודשי סבל עצום. כרגע אין כאבים חזקים אלא קלים מאוד יחסית ליומיים קודם. לפני כשעה החל לי גירוי בפי הטבעת גירוי שאני צריך לשבת כדי טיפה לחכך את פי הטבעת. שאלתי היא: האם זה נורמלי? למרות שאני יושב באמבטיה לאחר יציאה ומתקלח בערב? ועוד דבר האם אסור לשחק עם השריר בפי הטבעת אלא לתת תחושת הרפיה או שהשריר רפוי כבר וזה פסיכולוגי? תודה, שלומי
בוקר טוב שלומי, התחושות שלך נורמליות. מומלץ לשמור על האזור נקי ויבש. אין בעיה "לשחק" עם השריר. השריר שחותכים בניתוח הוא שריר בלתי רצוני שממילא אין לך שליטה עליו, והשריר שאתה "משחק" בו לא נפגע במהלך הניתוח. תרגיש טוב.
דוקטור, אני חייב לציין בחיוב את מתן תשובותיך במהירות וביעילות המון תודה!!