לאחר ניתוח-סיבוך בעיתי מאוד

דיון מתוך פורום  פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות

03/09/2020 | 21:38 | מאת: שני כהן

דוקטור שלום. לאחר שכתבתי פה מבפר פעמים וענית לי אני שוב נותנת הסבר קצר למצבי בתקווה שלא לבלבל אותך. 3 שנים אחרי ניתוח טחורים טרומבוזיים ופיסורה עמוקה ומדממת יומית אשר היה להצלחה מסחררת. הספקתי להיקלט להריון וללדת, דבר אשר גרם לסקין טאג שהיה לי מהניתוח להתנפח ולהציק לי. חזרתי לרופא המנתח שלי אשר ראה לנכון לנתח אותי במטרה חהסירו, טען שלא ביצע הרחבה במהלך הניתוח אך החדיר מרחיב. לאחר הניתוח כאבים לא ברורים במקום, חוסר יכולת להתרוקן ללא אבילק, אני לוחצת ויוצאת מעט מאוד צואה, לאחר כמה שבועות בהם הלכתי לרופא שלי ומידי פעם שמעתי ממנו תירוצים (פעם יש יובש במקום מהסבון ויש להשתמש בוזלין, פעם כאב מהצלקת ויש להשתמש ברקטוזרין, פעם יש ספאזם) הגעתי למצב של דימום משני מקומות כתוצאה מהופעת פיסורות חדשות ודימום רב לאחר יציאה . הרופא שלי ביקש בצורה הזויה קולונוסקופיה. הגעתי באותו שבוע לרופא פרוקטולוג אחר שטען שיש מעט היצרות, הרופא שלי טען לשטויות. הרופא שלל צורך בקולונוסקופיה. הגעתי היום לבדיקה אצל מומחה שלישי בבית חולים שטען שיש קושי בבדיקה ידנית , קושי בבדיקה רקטלית וטען בפני ש"קשה לקרוא לזה היצרות כרגע" ששומר נפשו ירחק מניתוח נוסף כרגע, שנשתמש בפנידיפין כשבועיים ונחזור לבדיקה אצלו ושאין צורך בקולונוסקופיה. בנתיים המנתח שלי מאוד לחוץ, עושה גלגלונים למצוא לי רופא מאבחן, טוען כי יש צורך בטיפול בגלי קול ורדיו ושיש לי בעיה במעיים ושהשריר שלי במקום לא עובד??? דבר הקורה אחרי לידה??? מעולם לא היתה לי בעיית אגן או בעיה במעיים. תמיד היו יציאות סדירות כל בוקר, נראה לי הזוי טענה שכזאת אך יותר מדאיגה אותי הטענה שלו שיש בעיה עם השריר בסוגר, דבר שאף רופא שראה אותי כולל הרופא המאוד בכיר בבית החולים לא טענו. אשמח לדעתך , אם צריך גם האישית ובעלות, כרגע הרופא אשר הרופא שלי מעוניין שאראה הינו מנתח שבכל מקרה התכוונתי להגיע אליו בפרטי אך אני חוששת שיהיה משוחד לטובת המנתח. אני מאוד מעוניינת בניתוח לתיקון הבעיה.

לקריאה נוספת והעמקה
04/09/2020 | 17:13 | מאת: שני כהן

בנוסף דוקטור ברצוני להבהיר כי בזמן לחץ על המקום כמו לפני שחרטר גז אני מרגישה ךחץ רק מהמקום שאיננו מנותח ולא מהמקום המנותח..אני לא יןדעת עם זה מחרדה אבל זה המרגש כרגע.הרופא שלי טוען שיש אולי פגיעה בריצפת האגן שמשפיעה על פי הטבעת והאלסטיות שלו אבל עם אבילק אני מתפנה.

הספור שלך מאד מורכב ולא ניתן להגיב ללא בדיקה גופנית. לא ברורה הבעיה ואיני יודע אם מוצו כל אפשרויות האבחון. לבירור תפקוד השריר יש צורך במנומטריה רקטלית וצורך בדיקת השלמות האנטומית יש צורך בבדיקת TRUS (אולטראסאונד ארנס רקטלי). מציע שתפני לרופא מומחה, "בלתי משוחד" שינסה לאבחן ולהציע טיפול בהתאם לאבחנה

05/09/2020 | 11:14 | מאת: כהן שני

דוקטור מרגע לרגע זה נראה יותר כהיצרות בלבד כי יש שחרור של השריר אך המקום כואב ופצוע מאוד וצר לרמה שמקשה מאוד. בכל אופן קבעתי אליך תור פרטי בתקווה שתוכל לסייע לי בניתוח תיקון כי אינני רוצה להתנתח בציבורי. אם תוכל ליצור עמי קשר אשמח .

מנהל פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות