כאבים באזור פי הטבעת והפרשות
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני קצת יותר משלשה שבועות הרגשתי כאבים באזור פי הטבעת וכן כשהייתי עושה פעילות מעיים היו לי כאבים חזקים מאוד. הלכתי לרופא והוא איבחן שיש לי פיסורה. הוא נתן לי נידיפין פעמיים ביום. לאחר כשבוע התחילו לי הפרשות מןגלתיות ושקופות כל פעם שהייתי הולך לשירותים. חזרתי אליו והוא אמר שזה כנראה מהפיסורה ואינו רואה סימנים לפיסטולה. כיום אני לאחר שלשה שבועות. אמנם הכאבים פחתו במקצת אולם עדיין יש כאבים כשהולך לשירותים,מרגיש לחץ באיזור פי הטבעת וההפרשות לא נגמרו. יש לי המון הפרשות ריריות ומוגלתיות. עדיין ממשיך עם המשחה . מה לדעתך יכולה להיוץ הסיבה? אלו הם סימטומים של פיסורה?
התסמינים (סימפטומים) שאתה מתאר אינם מתאימים לפיסורה (מלבד הכאב). הספור מחשיד למחלה דלקתית באזור הרקטום. יש צורך בבדיקת אנוסקופיה או רקטוסקופיה להשלמת הבירור בשלב ראשון.
ולפיסטולה התסמינים הללו כן מתאימים? יש מצב שכירורג מפספס פיסטולה?