חושב שיצאו טחורים פנימיים
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לאחר תקופה תקופה ארוכה של עצירות, הורגשה בליטה בפי הטבעת בעת ה"ניגוב" שנעלם בסוף היציאה ונשארת מעין אי נוחות קלה (חשוב לציין שמלבד הבליטה והאי נוחות אין תסמינים נוספים כמו דימום וכאב). אחרי פגישה עם רופא משפחה ושינוי בתזונה היציאות נשארו קשות וכרוכות במאמץ קל אבל עלו לבין פעם לפעמיים ביום. שאלותיי הן: איך אפשר לטפל בטחורים עצמם אם היציאות סדירות (אך קשות)? ב. אימוני כוח (משקל גוף בלבד ללא משקולות) עלולים להחמיר את הטחורים?
לקריאה נוספת והעמקה
קשה לענות על שאלתך בלי בדיקה. כדי למזער את הסיכוי להתפתחות טחורים צריך לדאוג ליציאות יחסית רכות וללא מאמץ
(מספר מקשר)