פיסורה שחלפה,קרום שקוף בצואה וגרד שחוזר לפעמים

דיון מתוך פורום  פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות

26/04/2018 | 04:32 | מאת: רמי

הי דוקטור , לפני כמה ימים שאלתי אותך שאלה ולא ניסחתי אותה כלל נכון . היה לי פצע (פיסורה) והוא חלף על פי זה שאין לי כאבים יותר. (הרופא נתן לי סבון ומשחה) אני עדין סובל מטחורים דרגה 1 ולפעמים 2(טיפות של דם לפרקים) 1-היתכן שלמרות שאין פיסורה עדין יש גרד ואם כן מה כבר יש לי לעשות?? (מה שאני חש לפרקים) 2-אני סובל מבעיות עיכול ככול הנראה מתסמונת המעי הרגיז ,בעת הטלת הצואה יש לפעמים מין קרום שקוף כזה על הצואה. מה זה אומר ? 3 מדוע קשה לי לקיים יחסי מין אם הפיסורה חלפה? ? אני מרגיש תחושה קשה ושהמקום בהרבה יותר צר זה פוגע לי ביחסי מין בצורה מובהקת. היתכן שזה פסיכולגי או שהמקום עדין "פצוע".? 4-אני חייב להודות שככול שאני קורא על זה אני מבין שהפיסורה נכנסת לחיים היא נשארת שם תמיד? חוזרת. באה. ניתוחים שאנשים עושים. בעיות של גרד. למה זה פשוט לא נעלם וזהו? נ.ב-ללכת לפרקטלוג לבדיקה או שלכול השאלות האלה יש תשובות ? הממתנה לתורים,הבדיקה המביכה גורם לנו (לאנשים פה ) להרגיש תסכול בין כול המושגים האלה ,הכאבים שדומים או שונים . מקווה מאד מאד שתענה לשאלות שלי :-)

לקריאה נוספת והעמקה

אני משתדל לענות כמיטב יכולתי אבל יש בעיות שלא ניתן להציע טפול או כיוון טיפולי בלי בדיקה גופנית. המקרה שלך שייך לקבוצה זו. עליך לפנות לבדיקה למומחה בתחום. פיסורה אינה נשארת לכל החיים והתלונות שלך אינן מתאימות לפיסורה. ייתכן שיש עכשו בעיה אחרת בפי הטבעת. באשר למעי רגיז ותופעות משונות בצואה-זה בבירור אצל גסטרואנטרולוג.

03/05/2018 | 02:52 | מאת: רמי

הי דוקטור .אכן זו לא פיסורה. לגבי הגרד שהיה זה היה בעקבות תועלים במעי -ניתן תרופה על פי הנחיה של רופא(מחליף) הרופאת משפחה שלי כרגע לא נמצאת. התרופה ניתנה לי על פי התלונות שלי. השאלה שלי היא כזו 1-הגזים,נפיחות בבטן; באים ביחד עם התועלים /פריזיטים ? אני מבולבל 2-התועלים בבטן או הפריזטים גורמים לעוד תופעות ?

התולעים אינן גורמות לגזים. תפיחות הבטן, הגזים והשינוי ביציאות הם כולם חלק מתסמונת המעי הרגיז המטופל ע"י גסטרואנטרולוג

04/05/2018 | 00:25 | מאת: רמי

תודה רבה עזרת לי כמו תמיד !

מנהל פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות