אונקולוג מומלץ גידול בנזופרניקס

דיון מתוך פורום  גידולי ראש-צוואר

19/05/2019 | 08:47 | מאת: שלום

שלום בן 62, לאחר ביופסיה, MRI וpetCT נמצא כי יש גידול מקומי בנזופרניקס בגודל 2.7 ס״מ בנוסף היה רשום ״היצרות ניכרת של הרוזן מולר״- מה זה? במה מדובר? אשמח לדעת על אונקולוג מומלץ בתחום ומהידע שלך בעניין- מה הם אחוזי ההצלחה? מה הטיפול-הקרנות? כימו? האם לא ניתן לנתח את האיזור? אשמח לקבלת כמה שיותר פרטים בנושא אם הביופסיה בוצעה לפני כחודש, לפני שבוע וחצי קיבלתי את תוצאות הmri ו petct האם יש איזשהו סיכון בהתפשטות? בטווח של כמה זמן מומלץ להתחיל את הטיפול? כמובן שאני רוצה כמה שיותר מהר אבל יש דברים שלא תלויים בנו. אני חושש מאוד תודה רבה על עזרתך!

לקריאה נוספת והעמקה
19/05/2019 | 16:04 | מאת: שלופ

היי בהמשך לתגובה מעלה הוספתי את תוצאת הפט סיטי משהו נוסף, בביופסיה לקחו לי גם דגימה מבסיס הלשון בנוסף לנזופרניקס הרופא אמר לי לגבי הממצא שזה מקומי בנוזפרינקס חשוב לי להדגיש כי את הביופסיה עשיתי בשלב הראשוני ולאחר כן את הmri וpetct אם היה ממצא שקשור בלשון היו רואים זאת בפט סיטי? תוצאת הביופסיה לא לידי אך כשהסתכלתי לפני מס ימים זכור לי שראיתי שרשום משהו stromal lymphatic infiltration - מה זה אומר? שוב המון תודה!!!

שלום רב, קשה לדבר על סיכויים בלי לדעת את כל התמונה. יש להגיע בהקדם לאונקולוג. במרכז ניתן להגיע לאסותא רמת החי"ל, ביילינסון, איכילוב או תהש. בצפון לרמב"ם. בברכה, ד'ר אבי חפץ, א.א.ג. מנהל היחידה לכירורגיה ואונקולוגיה של ראש צוואר באסותא א.ר.ם.- המרכז לרפואת א.א.ג. וניתוחי ראש צוואר באסותא-http://www.aram-ent.co.il 03-7645464

27/05/2019 | 23:26 | מאת: שלום

האם במחלקת אונקולוגיה באסותא מטפלים בגידולים בנאזופארינקס??? במידה וכן אשמח למס טלפון ושמו של האונקולוג!

מנהל פורום גידולי ראש-צוואר