מולטי ויטמין אובדת עצות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום פרופ׳, אני נמצאת בשבוע ה8 להריון (IVF) נוטלת חומצה פולית 5 מ״ג בשל מחלת רקע אוטואימונית ושימוש בתרופות מדכאות חיסון. בנוסף לתרופות הרגילות מקבלת סידן ציטראט וטיפות ויטמין די. ניסיתי ליטול פרינטל אך עשה לי התכווצויות נוראיות (תמיד סבלתי כשנטלתי ברזל פומי ולכן קיבלתי עירוי וונופר ובהמשך פרינג׳קט). האם יש מולטי ויטמין ללא ברזל? במידה ולא, איזה עוד ויטמינים עלי לקחת כדי להשלים מולטי ויטמין משל עצמי? תודה על העזרה.
הפתרון הוא תזונה נכונה שתספק לך באופן טבעי את כל הצרכים. שיחה עם תזונאית יכולה לעזור.
נסי את הסידן של דנסיטי, אני לוקחת אותו. לפי מה שקראתי הוא ניספג הרבה יותר טוב מסוגי הסידן האחרים. חפשי עליו מידע בגוגל. הוא גם נבלע בקלות לא נתקע בגרון ולא עושה בחילה.