מעקב זקיקים אין התקדמות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, בת 39, 4 חודשים לאחר גרידה בשבוע 14 בגלל טריזומיה 13. הריון הושג בטיפול IVF ראשון. טיפול בגלל בעיה קשה בזרע ורזרבה שחלתית נמוכה FSH 13.1. בנוסף להכל לאחר בדיקות עלינו לעבור PGD בגלל טרנסלוקציה אצל בעלי. התחלתי טיפול עם פרימולוט נור, לפני 6 ימים קיבלתי וסת והתחלתי דקפפטיל ואחכ פרגובריס 300, במעקב היום נמצא רק זקיק אחד בגודל 11, E2-376.5. האם זה אומר שהרזרבה השחלתית שלי ירדה עוד? בטיפול הראשון שבו גם הושג הריון, נשאבו 9 ביציות הפרוטוקול היה מונופור 300. איך כעבור חצי שנה המצב התדרדר? תודה
יכול להיות הבדל בתגובה בין חודשים שונים גם בלי שזה יסמן ירידה כללית ברזרבה השחלתית.