טינטון וירידה בשמיעה באוזן שמאל
דיון מתוך פורום מכשירי שמיעה, טיניטוס והיפראקוזיס
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בן 36 בריא לפני כ3 חודשים אימי נפטרה , הופיע לי טינטון חזק באוזן שמאל שנמשך כבר חודשיים ,מבדיקת שמיעה ששלח אותי רופא אף אוזן גרון ישנה ירידה בשמיעה בנוסף לטינטון , נתן לי פרדינזון שהחזיר לי את השמיעה במקצת , אציין שעדיין יש טינטון שבא והולך ובנוסף לא שומע טוב באוזן שמאל , mri מוח אוזניים תקין , בדיקת ברה תקינה בדיקות דם תקינות ,הרופא טוען שאין מה לעשות מעבר ואין בדיקות נוספות שצריך לעשות, האם יש מה לעשות ? והאם זה יעבור מעצמו והאם זה עלול להיות גרוע יותר ?
היי. לליקוי השמיעה כדאי מכשיר. זה יקל גם על הטנטון שעדיין בא והולך. ואםשר להוסיף TRT טיפול קוגניטיבי. www.tinnitus.co.il גמר חתימה טובה ד"ר מרק.