האם אני מתאים לטיפול בברכיתראפיה?
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
תוצאות ביופסייה ערמונית כ 50 גרם ,1\12 קרצינומה גליסון 7 , 1\12 קרתינומה 6. הופניתי לMRI על מנת לקבוע או הקרנות או ניתוח. גילי 69 עם עבר קרדיולוגי ונטילת אליקוויס נוגד קרישת דם,PSA -19 אבקש לדעת האם אוכל לעבור ברכיתראפיה ? בתודה !
לקריאה נוספת והעמקה
לדעתי לא ממספר סיבות: 1. ערמונית גדולה מדי לברכיתרפיה ויכולה לגרום לסיבוכים ובעיקר אצירת שתן בסבירות גבוהה. 2. אני לא חסיד של ברכיתרפיה במטופלים עם גליסון מעל 6 או PSA מעל 10 3. נטילת נוגדי קרישה (לא ציינת סיבה) ממליץ על הקרנות חיצוניות. אפשר לשקול ניתוח בברכה
(מספר מקשר)