שאלה בקשר לצילומים בשיניים

דיון מתוך פורום  חרדה דנטלית

03/01/2019 | 18:30 | מאת: שירי

שלחו אותי לצילומים של סטטוס מקביליות במכון בגלל בעיה מציקה באיזור וראו שהצילומים מזמן לא עדכניים ומעדיפים שבאותה הזדמנות נבדוק כם אם הכל בסדר ולא נוצרה עוד בעיה ושנדע כי זה כבר כמה שנים שלא עשיתי. אמורה לקבוע תור וללכת בודקת השאלה אני זוכרת שזה הרבה צילומים ששמים פה ויש לי רפלקס הקאה מוגבר ואפילו בטיפול עוברת הרבה פעמים עם הפסקות מדי פעם במקומות שקשה מה אפשר לעשות כדי להקל ואם יש איזה קשר לשעה שאעשה למצב שזה יותר קל או יותר קשה ובאחד השיניים אף יש כתר זמני זה יכול להקשות על הצילום? וגם באופן כללי למה יותר טוב צילומים כאלה מפנורמי ?

לקריאה נוספת והעמקה

זה צילום שנותן תמונה טובה של כל שן ושן.אפשר להגיע בבוקר,בצום,לנשום ברעש דרך האף ולבקש הפסקות בין צילומים דר. צביקה רוזנבלום

05/01/2019 | 18:20 | מאת: שירי

הופנתי לצילומי שיניים , גם כי כבר עברו כמה שנים ולראות את המצב וגם עוד 2 טיפולים שצריכה לעבור ורוצים לראות את השורשים אז בגלל שכבר כמה שיניים הוחלט לשלוח אותי לצילומים , שאלתי היא כזאת גם ככה מאוד קשה עד שמצלמים אותי במיוחד בשיניים האחוריות שם הכי קשה לי ויש לי רפלקס הקאה מוגבר והצילום הזה הכי טוב , מה אפשר לעשות כדי שאוכל לעבור את זה בקלות יותר , האם אפשר לקחת איזה משהו שיקל או רק הפסקות והרבה סבלנות עד שימצאו את הנקודות והגדלים של הצילומים ששם הכי פחות עושה רפלקס הקאה. אין איזה כדור כמו נגד בחילות שיכול לעזור אם אקח גם לשם , והאם יש הבדל מתי במהלך היום עושה את הצילומים?

מנהל פורום חרדה דנטלית