כאב עמום ותחושת צריבה בעין ימין לאחר מכה

דיון מתוך פורום  בריאות העין

14/09/2018 | 19:10 | מאת: מתן

שלום, אני ממש מיואש מהמצב כבר, מדובר במשהו שהפך לעינוי סיני מכיוון שהכאב עצמו עמום וחלש כביכול אך נמשך כבר זמן רב. לפני כחצי שנה עברתי ניתוח prk, חודש לאחר הניתוח קיבלתי מכה חזקה וישירה לעין כאשר היא הייתה פקוחה בעת משחק כדורסל, לא יכולתי לפקוח את העין כלל עד למחרת ולא הלכתי לטיפול רפואי מכיוון שהיה שיפור ניכר ביום שלמחרת, אך מאז יש לי תחושה של כאב עמום וצריבה בעין ודמעת מרובה, ובבוקר מיד עם פקיחת העיניים הייתה לי ראייה מטושטשת באותה עין ימין שקיבלתי את המכה, מלפני שבועיים לאחר ביקור אצל רופא עיניים זוהה אצלי שריטה בקרנית שכנראה גרמה לכאב לצריבה ולדמעת, כעת אני מטופל בעדשה טיפולית במשך שבועיים כבר, ואכן נעלם הטשטוש ראייה בבוקר אבל עדיין יש לי את הכאב העמום הזה שמטריף אותי, הרופא המליץ שבמידה והעין תישאר מגורה חודש וחצי לאחר הטיפול בעדשה הטיפולית ניתן לבצע ניתוח ptk, לתקן את השריטה השאלה היא האם כדאי לבצע את הptk במידה והשריטה מחלימה אך הכאב העמום נשאר? (בעיקר מכיוון שאני חושש שאולי מדובר בדלקת או יובש שגורם לכאב אך מכיוון שהדבר לא מופיע בעין שמאל כלל אני לא יודע בוודאות)

לקריאה נוספת והעמקה
14/09/2018 | 19:26 | מאת: מתן

עוד דבר, האם מומלץ לבצע בדיקות מיוחדות כלשהן כמו MRI או oct בעיקר כדאי לאשש שאכן כדאי לבצע את הptk ואין גורם אחר שמפריע וגורם לכאב ולצריבה?

ניתוח ה ptk אינו דחוף ולכן אם הכאבים חלפו אז ניתן להמתין ולראות אם יש שיפור ואז לא יהיה צורך בניתוח. בכבוד רב ד״ר מיכאל היימס

מנהלי פורום בריאות העין