כאבי צוואר וראש
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר שלום רב, לפני חודש וחצי החל באופן פתאומי כאב כרוני בעורף (בייחוד בצדדים), שהיה מקרין לחלק השמאלי אחורי של הראש. רופא אמר שמדובר בלחץ או גירוי העצב העורפי, ונתן לי זריקה סטראואידית עם חומר הרדמה לפני שבועיים. מאז כאב הראש חלף, אבל נותרה הרגישות בעורף. רציתי לדעת מה הסיבה באופן כללי שפתאום נוצר גירוי או לחץ על העצב העורפי? האם זה חוזר בד"כ? ושאלה אחרונה האם זה יכול להיות קשור להרפס שיצא לי בשפתיים בסמוך שהופי הכאב הראשוני? תודה רבה
לרות ערב טוב נדרשת קבלת אנמנזה מלאה,בדיקתך,ויתכן בצוע בדיקות עזר מאבחנות-כדי להתייחס לסיבת"לחץ או גירוי בעצב הערפי". קיימת שונות לאחר הזרקת סטרואידים באשר למשך השפעתם על עצב העורף ברור שאין כל קשר להרפז בשפתיים. בברכה