חרדה שהתגברה והתחילה עם תעוקה נשימתית

דיון מתוך פורום  התמודדות עם מתח, לחץ וחרדה

30/12/2018 | 15:29 | מאת: חן

היי ד"ר נעמן אני בת 20, כבר כחודש עם תסמינים שמדאיגים אותי זה התחיל עם קשיי נשימה , לוקחת נשימות שמרגישה ש"נתקעות" לי בחזה וזה ככה היה לסירוגין במשך שבועיים בסוף השבועיים האלו התחילו לי כאבי צוואר חזקים, כמו שרירים תפוסים ונוקשות בצוואר ובעורף שלא חלפו , כבר במשך שבועיים איתם(שמתי משחות שלא עזרו). יש לציין שלא היה גורם שיכולה לחשוב עליו כמו פעילות גופנית או תזוזה לא טובה. אני חווה התקפים שבהם אני מרגישה קוצר נשימה ומן "נתק" וחולשה. היה לי מקרה בו הרגשתי דופק מהיר וקוצר נשימה חולשה ולא יכלתי להירדם ,עם הרגשה של דופק מהיר. זה קורה בפתאומיות . אני יכולה להגיד שהייתה לי תקופה עמוסה בצבא ואני שומרת את הרגשות שלי בפנים רוב הזמן דבר נוסף לפני כמעט ארבעה חודשים ננשכתי עי כלב באילת היה עם בעלים ובלשכת בריאות אמרו שאין מה לעשות חיסון אבל העניין הזה מלחיץ אותי קצת. גם התחלץי להרגיש קצת עקצוצים באותה זרת ויד של הנשיכה. אני מרגישה חסרת אונים לגבי המצב. זה באמת יכול להיות גורם נפשי?

לקריאה נוספת והעמקה

חן, הסימפטומים שאת מתארת עלולים אכן להיות ביטוי של מתח ולחצים נפשיים. יחד עם זאת, כדי לאמת זאת באופן מלא ומובהק, חשוב שתיבדקי תחילה על ידי הרופא שלך או רופא מתאים אחר. רק רופא מוסמך לשלול סיבה רפואית-פיזית אפשרית אחרת.

01/01/2019 | 21:46 | מאת: חן

תודה דר על התשובה עד שאוכל להבדק,אני משתחררת עוד שבועיים , רוצה תשובה לגבי נקודה אחת אני עם תחושות מוגברות של כאב בזרת, אבל מרגישה גם ביד עצמה, יכול לנבוע מכאב הצוואר? או תסמין נלווה של דיכאון וחרדה

מנהל פורום התמודדות עם מתח, לחץ וחרדה