עקירת שן בינה בהריון

דיון מתוך פורום  רפואת שיניים

06/10/2015 | 19:41 | מאת: נירית

שלום רב, אני בהריון שבוע 24, הייתי אצל הרופא שיניים עקב כאבים שבאים והולכים בצד שמאל (גם למעלה וגם למטה) עם רגישות לקור. הרופא אמר שעליי לעבור עקירת שן בינה עקב חור. האם מומלץ לעבור עקירת שן בינה בהריון? הרופא אומר שלא כדאי לחכות עוד קצת אחרת הכאבים יהיו בלתי נסבלים ואז כבר יהיה מאוחר מידי. אני יודעת שכדי לעבור עקירה יש לעשות הרדמה מקומית, האם זה בטוח לעובר? האם יש הרדמה שאינה פוגעת בעובר? ובנוסף נאמר לי שיש סיכוי רב שאצטרך לקבל אנטיביוטיקה לאחר העקירה, איזו אנטיביוטיקה מותרת לנשים בהריון? תודה מראש, נירית.

לקריאה נוספת והעמקה

רופא שיניים מנוסה ומיומן יעשה זאת מבלי לסכן את ההריון שלך יש להשתמש בחומר הרדמה ללא אדרנלין את יכולה לקחת במידת הצורך מוקסיפן ללא חשש ככלל, לפני כניסה להריון מומלץ לבצע בדיקה + שני צילומי נשך ולטפל בנידרש טיפול

07/10/2015 | 17:02 | מאת: נירית

תודה על התשובה המהירה. הרופא לא צילם את השן היות ואני בהריון. האם ניתן לדעת רק על בסיס בדיקה חיצונית שיש לי חור בשן בינה. יש לי כאבים בצד שמאל גם למעלה וגם למטה. הרופא אמר שזהו כאב שמקרין על כל הצד השמאלי ויש לי רגישות למאכלים קרים ושתיה קרה רק למעלה. האם אפשרי ובטוח לעשות צילום לשיניים בהריון? תודה מראש, נירית.

מנהל פורום רפואת שיניים