האם אצטרך בסוף לעשות שתל?

דיון מתוך פורום  אסתטיקה דנטאלית ושיקום הפה

20/07/2018 | 12:50 | מאת: אורית

שלום עשו לי כתר זמני שכל הזמן לא החזיק ונפל ובשל כך החלטנו על ניתוח עכשיו אחרי ההחלמה מהניתוח את החודשים עד שאפשר לגעת הייתי בתור לץוהשחיזו והחזירו את הכתר הזמני היו לי יומיים עם כאבים היום טיפה פחות זה הולך ומשתפר אבל הבעיה שגם עכשיו לא מרגישה לגמרי נוח מקווה שזה בסדר אבל יש לי הרגשה או שטיפה עדיין גבוה או שדוב לא יציב אם שוב ייפול במקרה מקווה שלא האם במקרה כזה זה אומר שהניתוח לא עזר ואם באמת הניתוח לא עזר מה הפתרון במצב כזה שתל? מרוב שאני פוחדת לא משתמשת בחוט באיזור וההברשה בשיא העדינות. האם יכול להיות מצב כזה שהניתוח לא מצליח ואם כן מה הפתרון במצב כזה?

לקריאה נוספת והעמקה

מבלי להכיר את המקרה הדרך עוד ארוכה לפני טיפול רדיקאלי של עקירה ושתל , ובוודאי שכדאי לקבל חוות דעת נוספת לפני שהנך מוותרת על השן

21/07/2018 | 11:13 | מאת: אורית

עדיין לא מוותרת . בגלל זה שואלת אבל בגלל ההרגשה הדומה וכבר קרתה לי בעיה כזאת בעבר עדיין לא כאב נוראי שבטוח השן הרוסה אבל הרגשה שמשהוא לא תקין ובמצב כזה עם הזמני מרגישה ככה מה יהיה עם המדידות גם להם סיכוי לא גדול שיתאימו למרות שעושים את הכתר הכי טוב לחא מתכת שלא יגרה לי את החניכיים. חוץ מזה שמרגישה כמו לפני הניתוח ומקווה שטועה מרגישה שנוגעת כל הזמן בכתר יש כאב ולוחץ בחניכיים זה יכול להעיד על משהוא ? וגם ככה אני שוחקת פוחדת עוד שאשבור בטעות את השן לגמרי?

לצערי אין לי כל דרך להשיב ספציפית למקרה שלך ללא בדיקה וצילום

מנהל פורום אסתטיקה דנטאלית ושיקום הפה