בצקת ברגליים
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב אני חולה IHD , קרדיומיופטיה היפרטרופית בחוד הלב בעיקר , אי ספיקה דיאסטולית דרגה 2 , אני סובל מקוצר נשימה בעת מאמץ , ולעיתים אף כאבים בעת מאמץ הנובעים מההיפרטרופיה. בעת הליכה ממושכת ( חצי שעה ויותר ) מופיע בצקת ברגליים באזור הקרסוליים . שחולפת לאחר מנוחה ארוכה. מדוע מופיעה בצקת? ראוי להדגיש שאני נוטל חוסמי בטא, פוסיד , ותרופות להרחבת כלי דם , סטטינים ואספירין בברכה יקי
אי ספיקה יכולה לגרום לבצקות ברגליים. הנ"ל אופייני בעיקר לאחר עמידה ובסוף היום יותר מאשר בתחילתו. תודה
אי ספיקה יכולה לגרום לבצקות ברגליים. הנ"ל אופייני בעיקר לאחר עמידה ובסוף היום יותר מאשר בתחילתו. תודה