איך משיגים טיפול ב-decapeptyl לגבר?

דיון מתוך פורום  הפרעה בתפקוד מיני אצל גברים

26/06/2019 | 22:11 | מאת: גלעד

אני בן 38, נשוי עם שני ילדים. מערכת היחסים עכורה מאוד ואנו בטיפול זוגי שעושה הרושם שמפעם לפעם מרע את היחסים. כבר נמצא בטיפול פרטני ממושך ולבד ביני לבין עצמי שקעה ההבנה שמין עבורי הוא השורש לרוב הבעיות והתסכולים כשאני ממש ממש יורד לבסיס הדברים. כך מאז היותי בן 12 כנראה... אני מעוניין לדכא את היצר שלי לחלוטין, לא להיות מסוגל לקיים יחסים, לא לאונן, ולא לחשוב יותר על מין. הבנתי שטיפול הניתן לעברייני מין לדכא את היצר ניתן בזריקות ויש לו הצלחה מחקרית ומעשית יפה למדי. אומנם אני לא עבריין מין ולא מטרידן או אנס חו"ח אבל אני כן מעוניין בטיפול הזה. למי פונים בבקשה כזו? אורולוג? אולי מישהו בחו"ל שיותר פתוח לדברים האלה? הבנתי

לקריאה נוספת והעמקה

בארץ טיפול אסור לאשר טיפול זה כאשר אין אינדיקציה לכך (כגון, עבריינות מין). באדם נורמטיבי חשק מיני עשוי להיות ניתן לשליטה. ייתכן והטיפול שלך אינו מתמקד בכך.

למה אתה רוצה לדכא את היצר המיני שלך? האם הבנת את זה בטיפול שלך? כדאי להתיעץ עם המטפל שלך לגבי יעוץ פסיכיאטרי או יעוץ עם מטפל מיני מוסמך

30/06/2019 | 19:52 | מאת: גלעד

אני מוכן לשלם על כך באופן פרטי. אם יש צורך גם לפנות למדינות אחרות. כל מה שקשור למין מסבך לי את החיים. עדיף בלי זה היות וזה מטה בעקיפין כל החלטה. אני אדם בוגר ומודע למה שאני מבקש. בטיפול זוגי ומיני ופרטני הבנתי שהדברים שאני רוצה, אם כי אינם בגדר סטייה, לא יבואו על סיפוקם.התסכול הממושך שורף כל חלקה טובה בחיי. לכן אני מעוניין לעקור מהשורש כל אפשרות לסבול מכך בעתיד. אני יודע שמין יכול להיות מהנה אבל הדרך פשוט לא שווה את זה.

30/06/2019 | 19:55 | מאת: גלעד

אין לי עודף חרמנות או יצר מיני. פשוט יש לי יצר. תרופות נוגדות דיכאון מסויימות מדכאות את היצר אבל לא חוסמות אותו. קראתי על זה מחקרים ובאופן השוואתי הזריקה יעילה תוך שעות בודדות באופן אבסולוטי בעוד שטיפול SSRI משפיע תוך שבועות ובאופן חלקי.

02/07/2019 | 12:17 | מאת: לגלעד היקר

אני מניח שאם תתאמץ תוכל למצוא את התרופה בארץ או בחו"ל. אני יודע שבארץ היא ניתנת לטיפול בסרטן פרוסטטה מתקדם. חשוב לקרא על תופעות הלוואי לפני השימוש. Treatment of paraphilia/hypersexuality (off-label use) (Guay 2009; Thibaut 1993): Males: Note: May cause an initial increase in androgen concentrations, which may be treated with an antiandrogen (eg, flutamide, cyproterone) for 1 to 2 months (Guay 2009). Avoid use in patients with osteoporosis or active pituitary pathology. SubQ: Test dose: 1 mg (observe for hypersensitivity); if tolerated, follow with monthly IM injections IM: 3.75 mg monthly אני מאמין שזכותך המלאה על גופך ואין לאף אדם הזכות להיות פטרון עליך. רופא, מטפל או בן/בת זוג.

לכל תרופה יש אינדיקציה. תרופה זו נותנים לצורך סירוס כימי בפדופילים וכן במקרים של סרטן ערמונית ממאיר (כדי למנוע התפשטותו). זו תרופת מרשם. אם יש אינדיקציה - רופא אשר עוסק בתחום ירשום לך אותה וגם יעקוב אחריך רפואית. הסיבה שנתת מציקה ומתסכלת, אך אינה מהווה אינדיקציה לסירוס כימי.

מנהלי פורום הפרעה בתפקוד מיני אצל גברים