בעיית זיקפה גבר בן 44

דיון מתוך פורום  הפרעה בתפקוד מיני אצל גברים

31/01/2019 | 14:23 | מאת: איתמר

ד"ר שלום אני בן 44 בריא, לא סובל מלחץ דם לא סובל מסוכרת לא סובל מכלום עשיתי בדיקות דם והכל תקין. (רמת הטוסטטרון שלי עברה את הרף העליון - 28 ) אני רזה 64 ק"ג בגובה של 1.78 ס"מ ואני עושה ספורט לפחות 3-4 פעמים בשבוע, (מאוד חטוב ואתלטי) אוכל בריא, לא שותה משקאות חריפים לא מעשן לא אוכל ג'אנק לא שותה משקאות ממותקים. לאחרונה יש לי זיקפה חלשה מאוד, זיקפת הבוקר כבר לא באה לביקור. ובאמצע יחסי המין שלי עם אישתי הזיקפה יורדת קבעתי טור לאורולוג לשבוע הבא. האם יכול להיות פגיעה עצבית? האם טיפול בגלי הלם יועילו לי? תשובתך אודה.

לקריאה נוספת והעמקה

נראה שאין שום מקור גופני. המשך בירור רצוי לעשות במסגרת מרפאה ספציפית לבריאות מינית. כיום בריאות מיני נחשבת תת התמחות במספר מקצועות (ולא רק באורולוגיה) וכוללת התייחסות גם להיבטים רגשיים. לא תיארת מה קורה באוננות? לפי שאלתך לא נראה שיש מקור גופני לבעייתך. לפגיעה עצבית סימנים נוספים שאינם במסגרת התיאור שלך. גלי הלם יכולים לעזור קלות במקרה ויש מקור גופני וסקולרי (סתימה קלה בכלי דם) - אך לא ממש נראה שזה המצב שלך...

03/02/2019 | 06:45 | מאת: איתמר

תודה על תשובתך ד"ר. באוננות יש זיקפה טובה ולעיתים נופלת אבל אני מייחס זאת לפורנו. (אני מרבה בזה) יכול להיות שזה הגורם? האם המרפאה שלכם מטפלת בפן הריגש?

חיזקת את השערתי שהמקור לבעייתך הוא רגשי - לא גופני. בהחלט במרפאה שלנו מטפלים במקור גופני וגם רגשי. גוף ונפש הולכים יחדיו.

מנהלי פורום הפרעה בתפקוד מיני אצל גברים