ספורט בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בת 25. מזה שנה מתעמלת 3 פעמיים בשבוע בחדר כושר אימון הכולל משקולות ואירובי = סטפר\הליכון בדופק של 160-165 (סה"כ זמן אימון שעתיים). במידה ואני נכנסת להריון האם עליי להפסיק את הפעילות לגמרי או שאני יכולה להמשיך כרגיל בעצימות נמוכה יותר? באיזה דופק בכלל מומלץ לעבוד בהריון האם בין 150-155 זה בסדר? אודה מאוד לתשובה :))
שלום קארין, פעילות גופנית תמיד טובה, אך יתכן שבהריון צריכה להשתנות מעט. 2 אימון בכל פעם נראה לי אימון ארוך מדי, אך אינני איש מקצוע. ברגע שתדעי שאת בהריון עליך ליידע את המדריך בחדר הכושר כדי להתאים את הפעילות הנכונה. חשוב מאד להקשיב לגוף וליכולות שלו. צביה רן היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 08-9265129