מונו?
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ילדי בן 10 חודשים. מזה ארבעה חודשים עם אירועי חום חוזרים 4-5 ימים באזור ה40 מעלות, לפעמים החום לא יורד עם נורופן. בבדיקות הדם נמצאו 80% לימפוציטים א-טיפיים, ברזל-29, הפרעה בתפקודי כבד. כבד וטחול מוגדלים אך באולטרסאונד- מרקם תקין סרולוגיות לEBV' CNV ו ADENO שליליות הרופאים טוענים שכנראה זה מונו למרות שהתשובות שליליות כבר פעם שלישית בהפרשים של חודש. כמו"כ מדי פעם מופיעה לו פריחה מקפפלורית מפושטת. האם הגיוני מונו שארועי החום נמשכים ארבעה חודשים? ואם לא- מה עוד ייתכן? האם יש לשקול מחלה אוטואימונית?
נראה לי שהם הכתובת המתאימה לשאלותייך רפואה שלמה