פצע פתוח וכאב גרון..

דיון מתוך פורום  אף אוזן גרון

17/09/2019 | 09:44 | מאת: ך

שלום.. קצת ארוך אבל אני פשוט חייבת עזרה... בימים האחרונים התחיל לי כאב גרון, שיעולים וקצת צרידות.. אני בנאדם שנדבק כל חורף בשפעת, דלקת ריאות או ברונכיט.. אבל השנה התסמינים התחילו מוקדם יחסית, עוד לא נגמר הקיץ.. בנוסף כל שאיפת אוויר יש לי כאב בצד של חזה ימין (קרוב קצת לבית שחי) כאילו שריר נתפס אבל לא.. לא הייתי מייחסת לזה חשיבות במצב רגיל אבל בינואר עברתי ניתוח פילונידלי והפצע עדיין פתוח (כנראה אכנס לניתוח נוסף לסגירה). ניסו הכל והפצע לא נסגר.. מלא הפרשות.. בימים האחרונים מדמם יותר וגדלה רקמה באמצע הפצע (רוצים לקחת ביופסיה). קראתי שיש קשר בין פצע מזוהם לכאב גרון.. שאני מדגישה שאני לא זוכרת שסבלתי מכאב גרון או תסמינים אחרים בתקופה כל כך מוקדמת של השנה.. האם לדעתך יש קשר בין הדברים? אני בביקורת כל יום על הפצע בשביל שטיפה וחבישה.. יש הפרשות אבל בביקורת האחרונה לא נראה זיהום.. יש לי חשש לאמר לצוות על מה שאני מרגישה.. שמא יאמרו שאני היפוכנדרנית/מגזימה וכדו... אשמח לתשובה..

לקריאה נוספת והעמקה

לא מכיר קשר בין פצע של פילונידל לדלקות גרון בכל מקרה ממליץ לך להבדק אצל רופא אא"ג האם הפעולה של פתיחת האבצסבוצעה בהרדמה כללית ?

18/09/2019 | 10:14 | מאת: ך

הפעולה היתה לפני שמונה חודשים.. בהרדמה מקומית... הפצע פשוט לא נסגר ועדיין פתוח.. פשוט בגלל הפצע הזה הייתי עם וואק חודש שלם וגם שם אמרו לי שאם יש לי כאבי גרון לפנות לרופא.. אז חששתי... תודה רבה

מנהל פורום אף אוזן גרון