קורונה או משהו אחר?

דיון מתוך פורום  וירוס הקורונה

24/03/2020 | 07:07 | מאת: מודאג

לפני 12 ימים הופיעה לי נזלת עם טפטופים בלתי נשלטים, כאבי ראש ולחיים, כאבי גרון חזקים ובחילות. ביום השני כאבי הגרון חלפו לאחר שתית מים רותחים עם דבש ולימון. בערב עלה לי החום ל 38.4, היו לי צמרמורות, הקאתי פעם אחת והיו לי כאבי בטן מדי פעם. היו לי גם כאבי שרירים בכתפיים ובפרקי האגן (כמו כאבים של אחרי חיסון). לקחתי אקמול צינון. ביום השלישי בבוקר ירד לי החום והתחיל שיעול יבש מדי פעם, עדיין היתה נזלת, בחילות, כאבי ראש ולחיים, כאבי בטן מדי פעם, כאבים בכתפיים ובעקב (כמו דפיקות פטיש). ביום הרביעי עד השמיני, הרגשתי אותו דבר. ביום התשיעי היתה הטבה בסימטומים, פחות גודש באף והשיעול היבש כמעט עבר. ביום העשירי בבוקר החמיר הגודש באף והחל שיעול עם ליחה מרובה וגם ללא שיעול היתה מלא ליחה מהגרון. בערב התחילו לי דקירות בגב באיזור הריאה הימנית, בעיקר בשאיפה ומאוחר יותר עברו גם לחזה, הכאבים הוחמרו בעת שיעול. אתמול המשיכו הדקירות בחזה. גם היום עדיין יש לי דקירות בחזה. לא נחשפתי לחולה מאומת ככל הידוע לי, אך אני עובד עם המון אנשים. כל הזמן הזה לא יצאתי מהבית. הייתי רוצה לדעת מה יש לי ומה אני צריך לעשות. תודה מראש.

לקריאה נוספת והעמקה

שלום מודאג, אני לא יודע מה יש לך, ובין האפשרויות נמצא כמובן גם זיהום בנגיף ה'קורונה' החדש. מומלץ לך אפוא להתקשר למד"א (101) ולהתייעץ בנוגע להמשך הברור. הרבה בריאות אפי

24/03/2020 | 10:42 | מאת: מודאג

התקשרתי כבר למד"א כמה פעמים, הם אומרים שאני לא זכאי לבדיקה מאחר שלא הייתי עם חולה מאומת!!! רופא המשפחה שלח אותי לצילום ריאות.

24/03/2020 | 10:44 | מאת: מודאג

תודה על המענה!

מנהל פורום וירוס הקורונה