בדיקת סיטי אנגיו ראש
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום מה ההבדל ביו סיטי ראש רגיל לסיטי אנגיו ראש? מה מהם עושים בחשד לאירוע מוחי? והאם גם בסיטי אנגיו רואים גידולים והפרעות אחרות (אפילפטיות באם ישנם, או שזה נותן תמונה רק על כלי הדם? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב, CT ראש רגיל מתאים לפגיעות מוחיות, אוטם מוחי, גידולים. CT עם חומר ניגוד מתאים למציאת פגיעות ווסקולריות ואוטמים בכלי דם. בדרך כלל בחשד לאירוע מוחי עושים את שניהם, בחשד לגידול או בתלונה על כאבי ראש פשוטים בד"כ עושים CT רגיל ללא חומר ניגוד אפילפסיה אפשר לאבחן רק ב EEG- ב CT רואים אם יש מקור פרכוסי בלבד (גידול/אוטם) שגרם לפרכוס...לא אפילפסיה