מיואשת

דיון מתוך פורום  פסיכולוגיה קלינית

05/09/2002 | 23:02 | מאת: adi

היי אני יודעת שזה לא הפורום אבל אין מי שיעזור לי. גם הפסיכיאטר שלי בחופש. אני לוקחת סרוקסט כבר חצי שנה, ועדיין יש לי את תופעות השרפה הנוראות האלו, והשבוע כמעט נתפסו לי כל שרירי הגוף כמעט כמו בהתחלה לפני חצי שנה, וכשזה קרה באמת נאמר לי שזה התקף חרדה.נראה לי שמאז כל הטיפולים ותרופות המצב רק הסתבך,יכול להיות? עכשיו הפסיכולוגית החדשה שלי אמרה לי שאולי זה תופעות לוואי של התרופה, כי דבר כזה לא היה לי בחיים. איך אוכל לדעת מה לעשות ?אני מפחדת לעזוב גם את הכדורים ,כי אם אני אפסיק אולי זה יקרה לי יותר חמור מכל הפעמים!!!!!!!!!!!!!!! אני מרגישה שמאז הכל השתנה אני לא אני. אני לא יודעת מי אני. הכל מבולבל. ובכלל הלכתי לטיפול בגלל תקופה נוראה שהרגשתי שהיא חוזרת אלי, ולאן הגעתי תופעות נוראות שלא הרגשתי בחיים החליטו לתקוף אותי, ולא לעזוב, למה????????????? מה כבר עשיתי??.אני נורא מיואשת ונמאס לי כבר מכל הקטע הפסיכולוגי הזה. זה פשוט משגע.לפעמים אני רוצה פשוט למות. אני חושבת שאולי אם לא הייתי הולכת לטיפול מההתחלה אז לא הייתי במצב כזה. יכול להיות? מה אני יכולה לעשות עם השרפות שלא עוזבות וכל כך כואבות? תודה רבה ושנה טובה!

לקריאה נוספת והעמקה
05/09/2002 | 23:12 | מאת: יערה

עדי יקרה, בכדי שאולי נוכל לעזור לך ,אני לא מבינה מהן בדיוק השרפות שעליהן את מדברת-תוכלי להרחיב קצת?

05/09/2002 | 23:34 | מאת: adi

זה פשוט שורף . הלב שלך מתחיל לדפוק חזק ואתה מרגיש שאתה מקבל התקף לב עוד רגע. ואז זה מגיע כל הגוף בוער פשוט נשרף אתה לא יודע מה לעשות.וכשאתה כנראה נלחץ מזה מגיע הרגע שבו נתפסו לי כל שרירי הגוף ומן עיוותים כאלה פשוט לא יכולתי לזוז,עד כדי כך שהזמינו לי אמבולנס, זה עבר אחרי חצי דקה בערך אבל לי זה נראה שזה נמשך לנצח. זה דבר שאפילו לשונאים שלי לא הייתי מאחלת.

06/09/2002 | 00:25 | מאת: !

מה יהיה? את שמה לב שכל כמה זמן ובמחזוריות את בבעיה וחווה "דאון" מה שמתמיה זה שאת לא מסיקה את המסקנות הנכונות. אולי את צריכה לתת לאדם אחר (לאו דווקא אמא) לנהל לך את כל העניין הזה של המחלה , הליכה לרופאים, פסיכולוגים ועו"סים - איזה כמה ומתי. את סובלת מכמה בעיות משולבות אחת בשניה. השריפות הללו שאת מכנה אותן הן התקפי חרדה הן לא תופעות לוואי של הכדורים אולי הפוך , תרופות לא מספיקות מבחינת כמות וסוג. בנוסף: הפרעות זהות מינית , שמיעת קולות בראש, פגיעה עצמית ועוד. את חייבת לטפל בעצמך ודחוף ולא יעזרו לך תכתובות ברשת. תהיי חזקה ובצעי!

06/09/2002 | 02:39 | מאת: ד"ר אורן קפלן

עדי שלום בתקופה האחרונה קשה לך ומדי פעם את כותבת כאן בפורום. תהליך השינוי אינו מהיר וצפוי שיקח זמן מה. התופעות שאת מרגישה הן כנראה חלק מהתקפי החרדה שאת חווה. אם תקבלי את התרחשותם ברוגע רב יותר מתוך הבנה שהם מגיעים וחולפים, יהיה יותר קל לעבור את התקופה. לפעמים התיידדות עם מצב החרדה משפר אותו בצורה ניכרת. אם אינך יכולה להילחם בו, הצטרפי אליו, קבלי אותו כאורח זמני בחייך כעת, והיפרדי ממנו בבוא העת. בברכה ד"ר אורן קפלן

מנהל פורום פסיכולוגיה קלינית