תופעה משונה של אף "קפוא"
דיון מתוך פורום טיפול כירורגי בפרפור עליות (פרוזדורים)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום מזה כשנה אני לוקחת קרדילוק 1.25 מ"ג. לפני כחודשיים החליפו לי לביסופרולול מיד הןפיעה לי תופעה של אף קפוא. קראת כי יכולה להיות תופעה כזו מלקיחת בטא בלוקר. אני לוקחת גם סילריל פלוס וגם קדקס. מה עושים. פשוט אי אפשר לחיות עם התופעה הזו ורופא משפחה שלי אומר שלא שמע מעולם על התופעה. אנא תשובתך בהקדם. בתודה רבה מראש
שלום רב אחת מתופעות לוואי של חוסמי בטא - הרגשה שכפות רגליים או כפות ידיים קפואות. יכול להיות שהרגשה של אף קפוא זה אותה תופעה. מכיון שקרדילוק זה שם מסחרי של ביסופרולול לא חושב שתופעות לוואי קשורות להחלפת תרופה. צריך להתייעץ עם רופא משפחה אולי לקחת חוסם בטא אחר בברכה דר' ויקטור רובצ'בסקי