עודף רוק בצד אחד של הפה
דיון מתוך פורום בלוטות הרוק
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לפני שבועיים עברתי עקירה כירורגית של שן טוחנת. ממש שעתיים לאחר העקירה הרגשתי שהפה מלא רוק ואני מדברת עם פה מלא. מאז במהלך השבועיים יש לי עודף רוק בצד של העקירה מה שממש לא נעים. אני מדברת והפה מתמלא. האם זה יכול לקרות מהעקיר? מה הטיפול לכך? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום! הפורום עוסק במחלות של בלוטות הרוק. אנא פני לפורום העוסק ברפואת שיניים/פה ולסת.
(מספר מקשר)
תודה על התשובה המהירה רק עוד שאלה. האם יתכן שעקירה כירורגית עלולה לפגוע בבלוטות הרוק ובגלל זה יש עודף רוק בפה שמתגבר מיום ליום?