אוזן ימין סתומה קצת ועוד...

דיון מתוך פורום  מחלות אף אוזן גרון

26/09/2018 | 11:45 | מאת: מ.ר

לכבוד פרו"פ אף אוזן גרון חיים גבריאל היקר , קוראים לי מ.ר מאזור ת"א והסביבה בן 25 בריא בד"כ . לפני שבועיים וחצי הייתי אצל רופאת אף אוזן גרון עקב פקקים שהיה לי באוזן היא שאבה לי את זה אבל לפני היא התיזה לי באוזניים נוזל כלשהו כדי שיהיה יותר קל לפתוח את הפקקים . יש לציין שאני סובל מהתופעה הזאת כבר כמה שנים אבל זה לא הפריע לי ממש כי אני הולך לרופא אף אוזן גרון הוא בד"כ שואב את זה ואחרי זה האוזניים כמו חדשות . עד כאן הכל טוב ויפה , לאחר מכן הרגשתי הקלה ואני בריא ועזבתי את המקום . לאחר יומיים ככה אני קם בבוקר ומרגיש שאוזן ימין שלי סתומה קצת ויש קצת תחושה של צריבות (יכול להיות משהכניסו לי את המיכשור הרפואי לאוזן או שלא) . אחרי זה הלכתי אלייה שוב והיא שלחה אותי בכלל לבדיקת שמיעה ולא עזרה לי כלל. בקיצור לא פתרה את הבעיה שלי . במקום לפתור את הבעיה למה האוזן שלי סתומה קצת ויש תחושת צריבות היא כיוונה בכלל למשהו אחר . הלכתי אחרי הפגישה איתה לחוות דעת רפואית אחרת אצל רופא אף אוזן גרון שיושב חדר לידה והוא רק שאב לי קצת את האזור מסביב שוב (עשה עבודה טובה כי כשהרופאה שאבה לי את הפקקים, מסביב היא לא ניקתה) .הוא הביא לי תרסיס לאף וכדורי הרגעה משהו כזה בקיצור לא עזר לי גם כן בטיפול הבעיה . אני שייך לכללית ויש לי מושלם וכל זה קרה במרכז רפואי באזור ת"א והסביבה בשבועיים וחצי האחרונים . אני מרגיש שהאוזן שלי בצד ימין סתומה קצת ויש מדי פעם תחושת צריבות ואולי ירידה קלה בשמיעה עקב סתימה הקלה שיש אוזן שמאל מרגיש נפלא . יש לציין שאף פעם לא סבלתי מהתופעה הזאת ובכלל לא סבלתי אי פעם במשהו רציני עם האוזניים . אני בחור בריא בד"כ. לסיכום , פרו"פ חיים גביראל היקר מה אתה ממליץ לעשות ? מה חוות דעתך בנושא ? מה עושים במצב כזה ? מה היית עושה במקומי כמטופל ? נ.ב אני לא יכול להישאר ככה אני מרגיש על הפנים בעיקר עצוב שזה נפל דווקא עליי כרעם ביום בהיר ואני רוצה לפתור את הבעיה . מקווה שתבין אותי ... מחכה לשמוע ממך , תודה רבה ויום טוב מ.ר .

לקריאה נוספת והעמקה
27/09/2018 | 12:38 | מאת: מ.ר

שלום פרו"פ חיים גביראל היקר , בהמשך לשאלתי אני רוצה להוסיף ולומר ש יש לי קצת כאבים באוזן ימין לעיתים קרובות ובאוזן שמאל יש לי דגדוגים של כאבים לעיתים רחוקות . לפעמים יש תחושה של חוסר שיווי משקל בגוף וסחרחורות בתדירות נמוכה וטיפה כאב ראש . מחכה לשמוע ממך , מ.ר .

שלום רב תלונה מורכבת הדורשת בדיקה מסודרת של רופא אא"ג. התייחסות לתלונותיך דרך אתר זה לא תהיה מספקת. בהצלחה פרופ' חיים גבריאל. מומחה אא"ג, מנתח ראש וצוואר. מנהל מחלקת אא"ג וניתוחי ראש וצוואר. מרכז רפואי אסף הרופא, מסונף לאוניברסיטת ת"א. טל 08-9779660 פקס 08-9779661 סניפי אסותא מרכזים רפואיים. https://sites.google.com/site/drgavrielhaim נייד לקביעת תור 053-9956570

מנהל פורום מחלות אף אוזן גרון