גרד ברגליים
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בת 39 . חמישה חודשים אחרי לידה. בזמן ההריון שוק אחת שלי הייתה יבשה נורא וגירדה מאוד. מאחרי הלידה כל פעם שאני מגלחת את הרגליים יש לי גרד נוראי בשתי הרגליים, גרד על סף טירוף ממש. (אין פצעונים על גבי העור). ביום הראשון של אחרי הגילוח יש גם גרד לא ממש נורא באזור הכתפיים ובמרפקים. השתמשתי בכדורי אלרגיקס לא עוזר, ובמשחה בטא קורטן גם לא עוזר. מה אפשר לעשות? ואיך נקראת התופעה הזאת? תודה מראש קארין
שלום, גרד ללא תפרחת דורש ברור לגרד. הסיבה השכיחה הינה יובש, אך יש להשלים ברור מלא כולל ספירת דם, תפקודי תריס, רמת ברזל ועוד. ממליצה בשלב זה על שימון העור ללא פרבנים או מבשמים להקלה בגרד וביובש בתכשירים כגון: לפיקאר, אקסומגה, סלטופיה. בהצלחה!