פריחה או תגובה אלרגית של גרוד בקרסול ימין, המתלקחת
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני מושתלת כליה מזה 12 שנים. נוטלת את כל התרופות הנדרשות, נוגדות הדחיה וכו. מזה חמש שנים חולת סרטן שד גרורתי מפושט בשלד. מקבלתסיפן טמוקסיפן ובונפוס 400 מ"ג. לפני שבועיים, בהיותי בכרתים. החל הקרסול לגרד בעוצמה, היה נדמה לי שאני מזהה עקיצות פרעושי חתולים. מאז, הגרד שב ומופיע מדי פעם במהלך היום, כשהוא מתפשט כלפי השוק, וממש מאדים ומתלקח. רק הלילה נכנסתי ללחץ מפני ששיש מגמה של התפשטות. איך "עולים" על סיבה שלא נראית לעין, ומה עלי לעשות? אודה על תשובתכם המלומדת.
שלום, ישנן סיבות רבות לפריחה מלווה בגרד. חשובה אנמנזה ואופי הפריחה. בנוגע לשאלתך במידה וישנן עקיצות לרוב מופיעות באזור חשוף ובסמוך אחת לשניה. בהחלט יתכן גם פריחה על רקע אלרגיה, זיהום פטרייתי, אורטיקריה ועוד. לאור הרקע הרפואי שלך ממליצה להיבדק על ידי רופא עור לאבחון קליני.