יובש בעפעפיים.......

דיון מתוך פורום  רפואת עור - דרמטולוגיה

22/06/2020 | 07:46 | מאת: אבי

אני סובל מזה כשנה וחצי מיובש בעפעפיים זה התחיל בעין שמאל בעפעף התחתון זה היה ממש גרוע קיבלתי טיפול של מקסיטרול שעבר וחזר כל פעם ואז זה עבר לי לצד העין ואז פה כבר קיבלתי משחה אחרת בשם אלוקום שעזרה לי אחרי טיפול אחד ועכשיו בדיוק שעבר לי בצד העין זה עבר לעין ימין בעפעף העליון כמובן עם אותו תסמינים של גירוד אדום טיפה וקילופים אני ממש מתחיל לדאוג מזה רציתי לדעת אם חלילה זה יכול להיות משהו מסוכן ומה הטיפול הכי טוב אם להמשיך במשחה אלוקום גם לעפעף העליון או ללכת לרופא עור שיביא לי משחה אחרת תודה מראש ממש דואג מזה מקווה לתשובה מהירה.

לקריאה נוספת והעמקה
22/06/2020 | 07:47 | מאת: אבי

ושאלה אחרונה בבקשה מה הסיבה שזה קורה ואיך זה משהו שקרה לי שלוש פעמים התחיל בעפעף התחתון ואז ליד ואז עבר לעין השנייה זה יכול להיות משהו מסוכן שאני לא מצליח להיפטר מזה?

יתכן ומדובר בדלקת עור למגע או באסטמה של העור. לא ממולץ למרוח אלוקום על העפעפים לתקופה מאחר ומדובר בסטרואיד חזק יחסית ועור העפעפים דק. ממליצה לגשת לרופא עור ולבצע בירור שכולל לקיחת אנמנזה (האם יש רקע אטופי אישי או משפחתי), בדיקה פיזיקלית, לקיחת מעבדה לרבות IgE. במידה ולא ברורה הסיבה לאחר בירור ראשוני זה ממליצה לבצע תבחיני מטלית. יש לשים קרם לחות המתאים לאיזור באופן תדיר. במידה ויש צורך בטיפול סטרואידלי יש עדיפות לסטרואיד חלש כגון הידרואגיסטן או אפלומיצין. בהצלחה,

מנהל פורום רפואת עור - דרמטולוגיה